Finaste lillis!

Jag fick världens finaste present av lillasyster.. Så söt hon är världens bästa Musch! ❤️ En liten tanke bara så där helt plötsligt. 

Idag sov jag länge. Jag var sjukt trött för E fick för sig att han inte kunde sova mellan 3-5. Sen har jag krigat mig ner på stan för en fika med Karolina och det var supermysigt! 2 timmars ventilation och pepp omvartannat. På ett sätt blir jag ledsen när jag träffar SF-gänget för att det blev som det blev i somras. Jag hade så gärna velat att det skulle blivit annorlunda utan operation, sjukdomar och massa skit. Men men! I'll be back! Ikväll är jag gaaaalet trött igen. I guess it's a bad day!



Jag fick den igår men är lika glad för den idag. Den står så fint på mitt lilla sängbord. Tyvärr har jag tråkiga saker som ögondroppar, nattpiller, nässpray och sånt i den nu men sen när jag är frisk ska jag bara ha fina, positiva saker där i. Love you!!



Kommentarer
Postat av: mormor

Glad att ni syskon är så fina mot varandra (och andra). Men ögondroppar piller och nässpray ÄR fina saker, utan dom skulle du må sämre <3

2014-10-05 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0