Valbo!

Idag var jag och Musch till Valbo en sväng. Ikea, köpis och Owe Jansson. Perfekt regnruskdag för det! Saknade dock Edward hela tiden, haha. Så himla go! ❤️ 



Imorgon ska jag göra ett ryck med plugget. Har en presentation och en dugga att göra denna vecka innan B-uppsatsen drar igång. Och så ska jag till sjukan imorgon igen! 

Ikväll blir det bara gos och soffhäng. Det känns ändå skönt att ha varit iväg en sväng idag trots magont. Då kan man vara slö hela em med gott samvete. 

Idag opereras min minsta kusin, lilla Adina. Det är en stor och svår operation som skulle pågå hela dagen och hela kvällen. Jag hoppas att allt går bra och jag tänker på er hela familjen ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0