Trans-(M)andy!

Andreas skulle passa ganska bra som transa.. Även om jag kanske föredrar skägg och manligt! Eller vad tycker ni? ;)



Nu är det hockey hemma i soffan. Kom igen nu Brynäs. Se till och vinn lite nu! Det börjar bli dags att rycka upp sig.. 

Jag har varit superdålig idag. Jag har seriöst sovit nästan hela dagen. Jag fick tillbaka de senaste uppgifterna från skolan nu med positiv feedback och de var båda godkända. Jag är med världens gulligaste och mest förstående killar på B-uppsatsen. Så snälla! Bara den kvar nu i den här kursen.. Och en dugga på 15 frågor som ska göras under 1 timme. Det är det där med att komma ihåg saker under tidspress som blir svårt när man är borta i huvudet. Men det känns helt ok att det är det enda jag "ligger efter" med..

Edward är glad över att vara hemma! Han vill bara gosas och pussas hela tiden. Jag är så glad att allt gick bra och att han kom hem levande ❤️



Kommentarer
Postat av: Annso

Vilken snygging ;-)
skönt att Edward fick komma hem igen <3

2014-11-19 @ 08:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0