Lilla hjärtat!

Lilla kusinen Adina. Det är så fruktansvärt att en liten oskyldig människa ska behöva gå igenom något sånt här. Men hon verkar vara en riktigt stark tjej som inte ger sig i första taget! ❤️ Jag blir så ledsen när jag ser den här bilden. Det är så hemskt att hon och hennes familj ska behöva gå igenom det här.. Jag vill att ni alla ska tänka lite extra på att man aldrig ska ta livet för givet utan vara tacksam för varje dag! Pussa på era nära lite extra ikväll och ge kärlek till dem du har i din närhet. 


Lilla vän ❤️



Kommentarer
Postat av: mormor

Jaa Evelina, man blir ledsen. Men vi hoppas på bättre dagar. Och vi har ju sett många positiva reaktioner på den här situationen - som t.ex. mathjälpen från Java. Och andra som snabbt och villigt ställer upp för Adina. Barndopet som planerades och genomfördes så snabbt blev ju en fin högtidsstund, jag har sett filmen. Vi önskar Adina med familj allt gott i framtiden <3

2014-11-05 @ 09:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0