Lill-bäsen!

Edward vill ha närhet 24/7. Det är nästan som att ha en liten bäs och såhär sitter vi med han hela dagarna, haha! Man har redan fått se hans personlighet och jag bara älskar den! Han är visserligen väldigt trött och sover ganska mycket men så är det väl när dom är små. Han vill bara sova på rygg med benen rätt upp i vädret, han låter som en liten gris och han är en riktig liten klumpeduns som far och flänger!

Han är jätteduktig med det mesta och det har knappt blivit några olyckor inomhus sedan han kom hem. 

Jag förstår mig inte på människor som tycker mer om katter än hundar! Visserligen är jag nästan rädd för katter för de är liksom så oförutsägbara och otäcka på något sätt och dessutom så är alla katter likadana i sättet typ. Nästan alla hundar är mysiga på olika sätt och de är som egna små varelser med egen personlighet.

Okej. Enough med hundsnacket! Nu blir det ett bad, middag, kort och tv kväll med mina 3 (!) killar ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0