Kvällskvisten!

Pappa och Maria kom lagom till efterrätten. Deras hund Nelli och Edward blev bästisar direkt! Så himla söta tillsammans. 

Sjukstatus: Jag går på tabletter hela tiden och jag ligger ner så mycket jag kan för magen gör så himla ont och jag är helt sopslut. Jag har feber till och från på dagarna och jag mår helt enkelt dåligt. Ögoninflammationen är kvar, borrelian är kvar, endon sprider sig.. Men det känns ändå så himla mysigt att Eddi har kommit och lättat upp stämningen och tvingar ut mig på dagarna. Samtidigt som jag har sällskap hela tiden när jag ligger och är sjuk! 

På tal om sjukdom så har jag världens bästa lärare som gör det så smidigt som möjligt för mig med skolan nu när jag inte kan studera på plats. Han är jätteförstående och det ska han ha en stor eloge för!

Tack alla fina för en jättemysig kväll! Det är sånt här som får mig att må så bra jag kan ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0