Helg!

Idag har jag helgkänsla fast jag bara är hemma hela dagarna.. Fredag är ändå fredag liksom! 

Det blev lite hemmaspa med mina nya Mary Kay-produkter för mig. Ett långt bad med skrubb och allt sånt.. Sjukt vad bra grejer MK-produkterna är!! Hela jag är alldeles silkeslen nu och luktar supergott!

Ikväll är det bara jag, Andy och Edward. Det händer inte alltför ofta att vi har en kväll bara vi. Oftast är antingen Amanda och Mattias här eller så är brors här. Det är såklart supermysigt att vara med dom också men ikväll känns det extra mysigt med bara Andy hemma.. Idol, gotta och massa ljus!

Hoppas ni alla får en fin helg! ❤️ 







Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för senast, och trevlig helg önskar jag er <3

2014-11-07 @ 21:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0