Cause I had a bad day!

Ikväll var det hockeymatch igen efter uppehållet. Brynäs J20 - Luleå. Det kan ha varit en av de mest händelserika matcherna genom tiderna. På både gott och ont.. Förlust blev det också. Den får dock tränaren ta på sig enligt mig. Brynäs juniorverksamhet är inte så häftig som man kan tro utifrån.. Nog om det. 


Jag satt och längtade hem till badkaret sista perioden för magen gjorde så ont. När jag är igång och rör på mig lite eller bara hittar på något en stund så får jag feber direkt och så får jag ont i magen. Inte konstigt att man blivit en ensamvarg som sitter hemma för det mesta. Att gå utanför dörren förknippar kroppen med dåliga saker och det suger rent ut sagt. 

Ingen bra dag idag. Ledsen för det gulliga läsare. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0