23-års kalas!

Ikväll har vi firat finaste lillasyster.. Hon fyller egentligen "imorgon" den 12:e men hon åker hem igen imorgon så vi hade kalaset idag istället.. Vi har haft jättemysigt! 

Stort grattis finaste Josefin. Min förebild, min stjärna ❤️ Jag vet ingen som kämpar så hårt för att nå sina drömmar som dig och du förtjänar det bästa någonsin. Jag vet inte om jag har berättat att hon kom in på skolan hon sökte som jag la ut film på här i bloggen för ett tag sedan..? Alltså det är så sjukt stort och hon är så grym! Det är den skolan som typ alla oscars-stjärnor har gått och den ligger mitt i Hollywood. Hon åker alltså dit i början på januari. Jag börjar typ redan sakna henne för jag vet att hon ska vara borta i ett år (till att börja med). Jag hoppas att jag kommer ha möjlighet att hälsa på henne! Ni kanske förstår att jag är otroligt stolt över henne? Såå häftigt!!


Älskar dig så mycket min andra hälft! ❤️




Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2014-11-12 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0