Tentaångest!

Börjar inse att det är en riktigt stor tenta jag har framför mig den 2/6. Bara ordet sluttenta får ju en rysning att gå igenom hela ryggraden. Stressen börjar smyga sig på något. Det blir till att prioritera plugg nu de sista två veckorna. 


Läkarbesöket idag, hjälp. Jag kommer dit helt svettig - och när jag säger svettig nu för tiden menar jag blöt!! Jag får vallningar 200 ggr per dag då jag blir alldeles röd och toksvettas. Och vid minsta lilla ansträngning börjar svetten komma smygandes.. Dessutom vaknar jag i blöta sängkläder varje natt för jag svettas så grymt.. Ja ni fattar. Skitäckligt. Biverkning på en av medecinerna jag äter. Men tillbaka till läkarbesöket så kommer jag dit stressad och svettig. Och så kommer mr gorgeous ut och hämtar mig (vi snackar inte Andy-snygg men han var ok). Och så är han norsk. Älskar norska alltså men jag har alltid problem med att ta dom på allvar när dom pratar. Jag får alltid kämpa för att hålla mig för skratt och minsta lilla "kämpegla" får mig att inte kunna hålla tillbaka. 

Så där sitter jag svettig och fnittrig över hans norska och blir ännu mer svettig för jag blir nervös för jag känner att jag är svettig och för att jag vet att jag ska klä av mig snart så han kan klämma och känna. Jag kände mig som en liten fjortis. Han måste ha trott att jag föll pladask. Att börja förklara att jag svettas för att jag äter medeciner och jag fnittrar för att du pratar norska och jag har en sambo hemma som jag älskar så jag är inte intresserad kändes inte riktigt lägligt.. Nu är det gjort iaf och jag ska inte tillbaka förrän om någon vecka tack och lov. Pinsamt ju. 


Kommentarer
Postat av: Mammi

Ha ha ha!!!!! Vilket härligt läkarbesök!!!
Skulle velat sett och hört!!!
Love you baby!!!
Puss Mammi 😘

2014-05-15 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0