Skön måndag!

Det går åt rätt håll med magen tack och lov. Min läkare har sjukskrivit mig tills den 22 april men jag tänker komma tillbaka tidigare. Nu är jag igång halvdagar. Var hos frisören kl 10, Sotlugg&linlugg. Bästa massagestolarna i schamponeringen och grym huvudmassage undertiden. Rekommenderar er att gå dit! Mitt hår blev ljusare och så klipptes en bra bit. Jag är nöjd! 

Sen hjälpte jag Andreas att byta till sommardäck. Efter det tog vi en mystimme vid GS. Jag var så sugen på Max och jag lyckades få med honom på samma spår.. 

Nu däremot har jag ont. Halvdagar som sagt! Nu blir det vila i soffan. Det gäller att vara glad för att det blir bättre och bättre istället för att vara arg för att det aldrig ger sig! 




Älskar dig min fina! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0