Midsommarafton 2014

Åh vilken mysig midsommarafton. Frukost imorse hos pappa. Sen vidare på det årliga midsommarfirandet i Vinnersjö med dans och fika. Efter det åkte vi hem till mami och jag sov till och med en timme. Full fart med feber kräver lite pauser ibland.. Ikväll har vi haft knytis hos mamma med världens bästa gäng. Småland, Stockholm, Vi och Näsmans. Vi har ätit, lekt massa lekar (som mitt team gul vann), fikat och nu taggar vi kortspel. 

Hoppas ni också haft en fin dag! Jag vet inte om det är åldern, men jag är så tacksam från hjärtat över alla fina människor i min omgivning. Allt annat känns oviktigt på något sätt när man har människor som verkligen betyder något i sitt liv.



















Kommentarer
Postat av: mormor

Bra känsla som jag också känner en sån här dag; tacksamhet <3 <3 <3

2014-06-21 @ 11:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0