Fredag!

Vi kom i säng sent inatt. Tittade på filmen "den gröna milen" igår kväll och sen tittade vi på soluppgången från balkongen. Så fint! 

Jag vaknade tidigt imorse. Tittade på några avsnitt suits och låg i soffan medan hjärtat städade här hemma. När klockan blev 15 åkte vi och storhandlade, hämtade E och sedan åkte vi en sväng till Ockelbo marknad. När vi kom hem tvärdog jag i soffan. Det är precis som att när jag är sjukskriven hemma är jag helt tvärslut hela tiden (dock med en stor gnutta rastlöshet), men när jag jobbar går det också bra. Både älskar och hatar min stänga av-knapp jag har! 

Ikväll har vi bara suttit i soffan och spelat kort. Fredagkväll som den ska vara - hemma i soffan.


Mitt "nya" godaste i hela världen. Turkisk yoghurt, jordgubbar, blåbär och honung. Hjälp vad gott det är. Och te!! Klunkar i mig flera koppar om dagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0