Curly goes straight!

Full fart på jobbet idag. Ingen måndagsångest att gå dit över huvud taget.. Lite tråkigt att febern inte ger dig dock. Ringde faktiskt hc idag för att det börjar bli dags att kolla upp igen. 39-40 graders feber i 3 veckor är inte normalt! Men som vanligt är det strul.. Så jag fick en ny telefontid imorgon bitti. 

Efter jobb var det läkarbesök med magen. My life as a sick girl. 

Jag hade lockat håret imorse men så här såg jag ut när jag kom hem. Regn och rusk.. Kan vi få sol och värme istället, snälla!








Kommentarer
Postat av: mormor

Du ser jättefin ut även utan lockar, men jag önskar också mera somrigt väder. Du må tro det blåser här från sjön vissa dagar

2014-06-23 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0