Sötaste Tyra!

Mamma kom in till stan kl 8 imorse. Hon åkte till morbror och hämtade världens sötaste kusin och så har vi myst med henne hela förmiddagen. Alltså sötare barn har jag aldrig någonsin stött på (och det är ett bra betyg med tanke på att jag inte är barnkär-typen)! Sån solstråle hela tiden och det bara lyser om henne. Vi lekte på GS och tog en liten runda på stan. När gullis åkte hem gick jag med lite fika till kollegorna för att försöka lindra lite av mitt dåliga samvete över att vara sjukskriven och ställa till det för dom.. 

När jag och mami kom hem vid 15 gjorde vi lite pickninck och sen åkte vi till Brämmen. Kvälls-sol är lite mildare och mer lagom. Där var det dock molnigt och blåsigt och kändes nästan kallt så vi åkte tillbaka till stan efter en timme och la oss vid GS istället.. Där är vi fortfarande kvar. Bara njuter, pratar, läser, vilar..











Kommentarer
Postat av: Marie

Märktes verkligen att Tyra var helnöjd med förmiddagen!! 😊 Tusen tack för idag!! 💕

2014-07-21 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0