Min födelsedag!

Jag har haft en supermysig födelsedag. Blev uppvaktad av Andreas vid 12-slaget inatt. Idag har lite släkt och vänner kommit och firat. Så fint att så många kommer för min skull. Är alltid lite extra "fjolligt tacksam" för alla underbara människor jag har i min närhet, som kommer hit och uppvaktar mig på MIN födelsedag, när jag har haft en dag som den här. Tusen tack till er som kom för fina presenter men ännu mer tack för ert fina sällskap. 

Fick inte med så många på kort för jag glömde bort att knäppa men några bilder blev det iaf. 

När alla åkt hem körde vi pizza (vi måste sluta med denna dåliga ovana, jag vet), kortspel och sen när Amanda och Mattias skulle hem gick vi med dom för att hämta min cykel på stan. Då fick vi se lite av stadsfesten. Roligt när det händer något i stan! 

Nu ska vi sova. God natt och tack igen alla inblandade för ännu en underbar födelsedag ❤️













Kommentarer
Postat av: Annso

Tack för allt gott och husesynen ;-) Linsan pratar bara om det där rummet du vet;-) kraaaam

2014-07-31 @ 11:18:34
Postat av: mormor

Tack vare ditt kalas fick jag träffa sju av mina barnbarn, hos dig. Sen gjorde vi en sväng till sjukhuset där jag fick se Adina <3 och på kvällen kom Zander tillbaka :) Tack för allt gott ni bjöd på <3

2014-07-31 @ 14:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0