Work out

Idag vaknade jag upp med magont.. Det har liksom trappats upp i flera dagar och idag blev det olidligt. Jag bestämde mig för att hoppa över föreläsningen (dryga stockholmssäljare skulle jag bara blivit irriterad på en dag som denna) så jag låg kvar i sängen till kl 11. Sen ryckte jag upp mig och gick till gymmet. Jag och Amanda körde på stenhårt. Det var mycket irritation och frustration som ville ut. Sen gick jag hem och duschade och vilade lite. Kl 16 mötte jag upp en vän på Java och fikade i några timmar. Sen var frustrationstanken åter påfylld så jag körde 40 min crosstrainer på gymmet innan jag traskade hem. 2 pass idag! Det känns bra att träna när jag har mina dagar. Oftast får jag ännu ondare i magen med ännu mer kramper efteråt, men det är ändå värt det för under tiden jag tränar mår jag så himla bra. Det går liksom jämt upp! 


Svettig som tusan efter crosstrainern

Nu blir det badkar, toast, älsklingens famn, soffan och en film. 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad Ni är grymma, Amanda och Du! Heja, heja!!!
Love U! Puss Msmmi 💝

2014-01-29 @ 15:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0