Tenta 1 av 2, check!

Tentan idag gick bra! Vi hade tid att skriva mellan 9-14 men jag gick såklart bland dom första efter en timme. Jag blir så himla stressad av att sitta där inne så jag hetsar på för att få det gjort snabbt. Jag förstår inte dom som har en hel uppsättning lunch och fika med sig och sitter och mys-skriver tenta. Önskar att jag också kunde det dock :) 

Efter tentan fixade jag lite på stan och sen körde jag en timmes träning. Mitt nyårslöfte håller i sig ;). Jag har tränat 3 dagar i veckan sedan nyår och det börjar faktiskt bli riktigt roligt! Jag märker nu att jag saknat att träna och köra slut på mig. Nu ska ni få se på snygg kropp på beachen i sommar ;D

Sista pluggrycket nu ikväll. Tenta imorgon 9-14 och sen är det ledigt tills på tisdag! 


Fina bästa älsklingen. Jag är så glad att jag har dig vid min sida ❤️


Kommentarer
Postat av: mormor

Du har då bråttom du! Gå från provet efter en timme :) Men är man klar så - varför inte!! Lycka till i dag <3

2014-01-17 @ 11:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0