Sin egen lyckas smed?

Inte för att vara sån men vad lätt livet var på den här tiden.. Man liksom vaknade, lekte, lekte, lekte och så somnade man lycklig på kvällen. Jag har alltid haft som tanke att man styr över sitt eget liv och sin egen lycka men ju mer jag tänker på det, desto mer tycker jag att det inte stämmer längre. Det kan hända saker som påverkar vardagen och livet som man själv inte kan göra något åt. Där kommer ens inställning in - visst! Men bara till viss del. Allt jag styrt och bestämt över i mitt liv är jag nöjd med och vad gäller dom punkterna är lyckan total. Men det som jag inte kunnat påverka är bara där hur jag än vrider och vänder på det och jag vet inte hur jag ska hantera det längre. 









Kommentarer
Postat av: mormor

Mina Älsklingar <3 <3 <3 <3

2014-02-27 @ 13:38:28
Postat av: Johanna

Åh eller hur!! Underbaraste tiden..... Finns inget på jorden att jämföra med.

2014-02-27 @ 15:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0