Give me a break!

Jag är så glad att jag har min fina mamma. Världens bästa! ❤️ 


Jag har börjat med en ny behandling mot min kära idiotmage och mina nya tabletter är ett skämt. Jag svettas som en gris och får vallningar, mår illa, har fått världens sämsta hy, är yr hela tiden och har gått upp 4 (!!) kg på en vecka.. Troligtvis är det väl vätska men ändå. Jag som annars aldrig går varken upp eller ner utan håller mig på min matchvikt jämt no matter what. Dessutom har jag haft ont och varit citohög sedan i tisdags kväll. Jag har varit hemma och skrivit på pm, läst, pluggat, tittat på OS, vilat, fixat med fotoalbum, tittat på film, tvättat, badat, myst och så tog jag mig iväg till gymmet igår för att dampa loss lite. 

Min läkare vill att jag ska ge det två månader men just nu känns det inte som att jag kommer stå ut. Jag hoppas att det blir bättre! 

Imorse kände mig som en dålig människa så jag skänkte pengar till Cancerfonden. Jag ligger nerbäddad med frossa av lite "ofarlig" värk och så finns det barn som kämpar för sitt liv mot cancer och lyckas hålla humöret uppe. Det kändes lite bättre efter att jag gjort en god gärning så då lät jag mig ligga kvar ett tag till.. Konstigt hur man fungerar! 



Kommentarer
Postat av: Muschi

Min finaste underbaraste bästa kämpe!!!<3

2014-02-20 @ 21:57:57
Postat av: mormor

Mitt söta, första Favoritbarnbarn. Kramar till Dig, så många du orkar med <3 <3 <3

Svar: ❤️❤️❤️ Tack bästa favoritmormor!
Evelina Nilsson

2014-02-21 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0