Mysdag med syster!

Idag har jag haft en välbehövlig dag hemifrån med älskade Musch! Vi har handlat julklappar och kikat runt massa! Vi tog det i lugnt tempo såklart men vi har fått mycket fixat, skönt. 


Jag har insett att det är dags att uppdatera min garderob big time. Jag har massor med kläder men det är inte mycket som passar min hemska, elaka mage. Från och nu kommer det bara in plagg i garderoben som jag kan ha även de värsta dagarna (eftersom de är så många sådana nu för tiden). Att köpa plagg som jag kan ha "när jag blir frisk och kan vara som vanligt igen" är inte någon hållbar plan längre.. Det är bara att inse att tights och loosefit är mitt nya jag. 

När jag kom hem slog jag in alla julklappar så nu ligger de fint under granen och väntar på rätt dag. Älskar att slå in fina paket. Resten av veckan blir det plugg och lite småfix inför jul. Jag känner att jag har läget under kontroll men ska ändå försöka vila massor nu innan så jag orkar med hela julen! Jag kan lägga till en ny krämpa i listan btw.. Jag domnar bort i hela kroppen. Benen "försvinner" liksom om dagarna vad jag än gör och det kan sitta i ett tag och sen bara släpper det.. och på nätterna vaknar jag och känner varken armar eller ben.. Sjukt. Har haft extra hög feber de senaste dagarna också. Försvinn!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0