Julskinka!

Idag har jag haft en ganska bra dag.. Det är skönt när de kommer så att man får en liten paus. Har varit feberfri hela dagen men nu kommer den igen. Jag har ätit lunch med mamma och Thomas på lilla Saigon. Skrivit lite på ett pm vi har. Slagit in några fler julklappar. Ätit årets första skinkmacka! 

Jag har fått den sämsta hyn i världshistorien. Det ser ut som jag är en liten fjortis med acne i hela facet. Tydligen vanligt att det blir så när man äter borreliamedicinen. Men hur kul är det då? Ögonen som är alldeles svällda och klibbiga och äckliga och så bölder i hela ansiktet på det. Tur att jag har större problem än så för då känns det inte som någon big deal. Det är ju bara skönhetsbesvär.. Men ni som inte sett mig på länge behöver ju inte få en chock om ni springer in i mig. Jag är en rishög just nu! 




Kommentarer
Postat av: Linda

Men lilla vän du är ju snyggast ändå!!!

2014-12-19 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0