Dan före dopparedan!

Vi hade världens mysigaste dag igår och julkänslorna har äntligen kommit!! Vi gick på köpis i flera timmar och shoppade det sista och så tog vi en paus och åt på Ikea. När vi kom hem var jag tvungen att sitta i badkaret ett tag för det gjorde så sjukt ont i magen och inga tabletter hjälpte.. Men det var faktiskt värt det igår, så mysigt hade vi! 

På kvällen slog vi in de sista julklapparna, åt tomtegröt och julskinkesmörgås och lite ost och kex. Och knäck! Jag lyckades äntligen efter några försök och nu blev de perfekta! Och så kollade vi på ensam hemma som vi alltid brukar göra vid jul.. 

Det blir en jul i år också! 


Det fanns en bild på mig och brors också men den såg jag så sliten ut på så ni får klara er utan bild på oss och nöja er med våran skönhet Joppla :) ❤️


Kommentarer
Postat av: mormor

<3 <3 <3 Ni är skönheter allihopa

2014-12-24 @ 00:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0