Bästa!

Världens finaste tjejer har varit här på mys ikväll. Så fina!! ❤️ Jag är evigt tacksam för att jag började jobba på Svensk Fastighetsförmedling. Tråkigt att jag blev sjuk mitt i allt men trots det har de alltid brytt sig och varit fina och otroligt förstående och jag fick med mig fina relationer därifrån. All bra cred till SF i Gävle. Så fina människor som jobbar där och utöver det gör de ett galet bra jobb hela högen. Nu känner jag mig alldeles påfylld med energi och glädje tack vare Madde och Karolina. De hade med sig blommor och "en present som passade nu". Tack bästa ni för ikväll! 







Kommentarer
Postat av: mormor

Gillar <3

2014-12-15 @ 22:30:00
Postat av: Josefin

Men gud så gulliga!!! ❤️

2014-12-16 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0