Back to school!

Idag har jag börjat skolan igen. Jag hade bestämt mig innan sommaren att det var den sista tentan jag skrev då och att jag skulle nöja mig med fastighetsmäklar-titeln. Men så händer det så mycket och just nu vill jag bara bli frisk. Inte ställa till det för någon arbetsgivare utan bara ha mig själv att tänka på och ställa till det för. Men att inte ha något att fokusera på och "komma tillbaka till" känns inte heller bra, så nu kan jag plugga mycket hemifrån. Det blir nog bra. Att få en ekonomexamen också skadar väl aldrig! Känns tyvärr så tråkigt att komma tillbaka till skolan men ett år går fort. Köpte dessutom hem alla böckerna till kursen som en liten rockie, men då kan jag sköta mig själv hemifrån. Då gör det inget om man missar en del föreläsningar. 






Kommentarer
Postat av: mormor

Lycka till - kram <3

2014-08-25 @ 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0