Shopping can be cheap!

Bra start på veckan.. Jag sov 10 timmar inatt. Jag är så trött nu för tiden så det var skönt att verkligen sova ut. 

Seminariet idag i skolan gick bra. Alla är väldigt missnöjda med upplägget på den här kursen men idag kändes det ändå som att jag hade lite koll iaf.. Skönt!

Tänkte visa min outfit idag.. Medan vissa skryter om hur dyra kläder de köper tänkte jag komma med raka motsatsen idag. Jag fyndade jeans och top för 230 kr totalt på Lager 157 i helgen. Klå det ni!! ;) Visst är det roligt med dyrt och exklusivt men jag föredrar en mix!


Ikväll blir det myskläder, te, ljus, plugg, podcast (nu lyssnar jag på en om Knutby, sjukt men intressant), tv, bad, gotta.. Andreas jobbar till 10 ikväll. Giiirlsnight!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0