Helan och halvan

Jag fick en saknarattack utan dess like när jag kom hem från skolan.. Min fina bästa underbara lillasyster har varit borta för länge nu. Tur nog hade hon tid att prata för hon var uppe tidigt i vilket fall och skulle till skolan. Det är ju 9 timmars tidsskillnad så det ställer till det ibland. Men jag fick iaf prata av mig och även höra hennes röst lite.. Det är inte lätt när man delat rum tills man var typ 10, sen när vi fick egna rum sov vi ändå hos varandra för det var för tomt att sova själv. När vi flyttade hemifrån när jag var 15 gjorde vi även det tillsammans och bodde ihop i flera år. Att vara flera tusentals mil ifrån varandra är inte lätt med den bakgrunden... 






Kommentarer
Postat av: Josefin

Alltid hos dig ❤❤

2013-09-25 @ 01:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0