Tråkig update

Det årliga idet jag brukar gå in i när kylan och hösten/vintern kommer är här. Jag vill inte göra någonting! Jag vill bara vara hemma, gå runt i myskläder, tända ljus, dricka te, äta gottis, bada, läsa, titta på film, spela spel.. Till och med plugga känns mysigt! Åh snart är det jul!! Min favorithögtid. Mindre än 2 månader kvar.. Längtar.

Idag har jag pluggat. På onsdag är det dags för tenta.. Vi får se hur det går. Jag har lagt ner mycket egen tid på den här kursen men det känns ändå lite tufft med tanke på kursens värdelösa upplägg och alla föreläsningar vi inte fått. Jaja, omtenta i december är det värsta som kan hända. 

Jag har varit ner på stan en sväng idag. Bland annat hämtade jag ut min telefon som varit på lagning. Skönt att ha tillbaka min egna igen. 


❤️


Kommentarer
Postat av: mormor

Nu fattar jag inte; du vill inte göra någonting - och sen räknar du upp massor av mysiga saker du vill göra?!<3 Håller alla tummar inför onsdagen. Kram lilla skrutta :)

2013-10-28 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0