Adventure

Idag har jag varit till Stockholm en sväng.. Jag åkte vid 10 i förmiddags och kom hem för ett tag sedan. Jag har varit och träffat en mäklarfirma.. Det kändes bra men jag vet inte vad som kommer hända så vi får se. Tänk att jag är färdig fastighetsmäklare till sommaren!!

Jag drog igång trumpsta på högsta volym på vägen hem och körde gasen i botten så det gick smidigt att åka. Jag älskar att åka bil! Och jag älskar låten trumpsta, hur mycket energi får man inte av den låten?!?

Däremot har jag inte tagit några tabletter idag för jag tycker inte om att köra bil på dom, men nu ska jag stoppa i mig dom kan jag lova. Jag höll på bryta ihop på vägen dit för jag hade så ont, but what does'nt kill you makes you stronger. Jag har mått helt ok sedan i somras men den här veckan har varit back to hell again.. Nu ska jag slappna av, ta ett bad, mysa i soffan, äta gottis och tagga hockey. Jag försöker att inte bli bitter men det är tametusan inte lätt.. Hur gör man när man har något som konstans suger ur ens energi..? 


Det blev inte så mycket kort knäppta idag eftersom jag varit själv hela dagen.. Ni får en på mig och mami från igår istället när vi var på lillebrors match. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0