Måndag

Ny kurs startade idag.. Den kändes rolig. Inte min smak egentligen, jag vill ha frågor med endast några specifika rätta svar. Gillar inte frågor som inte har något särskilt svar, när det kan vara lite vad som helst.. Flumm. Men det blir nog bra. Easy.


Om jag mår bra? Nej tyvärr gör jag inte det. Citodon har varit min bästa vän de senaste 3 veckorna och det vill inte riktigt ge sig den här gången. Men det blir nog bättre snart hoppas jag. Hade jag haft bättre betyg hade jag definitivt satsat på att bli läkare. En bra sådan, såna finns det alldeles för få. 



Kommentarer
Postat av: mormor

Kram till dig. Jag vill att du ska må bra <3

2013-11-04 @ 22:39:35
Postat av: Kerstin

Åhh, mitt hjärta gråter lilla Gumman! 😥
Jag skulle kunna göra allt, bara Du fick må bra.....
Jag älskar Dig! 😘

2013-11-05 @ 13:42:09
Postat av: Josefin

<3 <3 <3 <3 <3

2013-11-05 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0