Workday

Idag har jag jobbat 11.30-20.15. Det var faktiskt lite fart på köpis igen, folk goes nuts nu när lönen trillat in på kontot!

Nu ligger jag och tittar på tv i min ensamhet. Det gäller att försöka komma i säng i tid nu medan de rustar badrummet med tanke på att de kommer kl 7 och börjar leva om. Annars är ju vi såna som vänt på dygnet lite och lägger oss sent och sover ut på mornarna.. Jag kan dock aldrig sova längre än till 9. Jag behöver bara ca 6 timmars sömn medan Andreas behöver minst 8.. Jag kan såklart sova mer men det behövs inte :) Det gör att jag får några fridfulla timmar varje morgon innan A vaknat, skönt! ;)

Så här ser badrummet ut dag 2 :) jag ska inte vara dryg och lägga ut bilder på badrummet varenda dag i 2 veckor, men jag har inte knäppt några andra kort idag och ett kort på hur långt de kommit måste ändå vara roligare än inget alls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0