Statistik

Idag har det stått skola på schemat.. Föreläsning 9-12. Plugg några timmar under lunchen. Tenta 15-20 i fastighetsrätt. Jag var självklart klar efter 2,5 timme som vanligt. Det är inte min grej att sitta och skriva prov i 5 timmar, jag förstår inte hur folk orkar! Jag blir så less efter någon timme så jag har lärt mig att jag måste skynda mig för att jag ska hinna göra klart allt innan jag tröttnar.. 3 timmar är absolut max!

Dessutom har vi fått roligt besked från hyresvärden idag. Om en månad har vi nytt och fräscht kaklat badrum :) jag blev så himla glad för det är riktigt sunkigt som det är nu. Lite nya tapeter så trivs jag som fisken i vattnet :)

Sen har jag ställt till det idag också. Mammas kompis skulle föra över pengar till mig för att hon har beställt Mary Kay med mig. Självklart blandar jag ihop mina kontonummer när jag ska skicka det till henne så pengarna hamnar hos någon annan. Hon ringde till Swedbank direkt men de kunde inte stoppa det. Jag hoppas att pengarna kommer tillbaka på något sätt, annars blir det en dyr beställning för min del ;(

På något sätt känns det tomt när man har tentat.. Det känns som man bara lämnar ifrån sig något som man lagt så himla mycket tid och energi på under en tid. Som en liten bebis som man tagit hand om och kämpat med och sen bara drar den ;) poängen är att jag har fritid ikväll som jag inte haft på länge. Annars har man ju alltid böckerna framme och saker man vet att man borde läsa och göra.. Idag bara är jag.

Imorgon blir det jobb 9.30-17.

Vad hände igår egentligen? Folk bara stormade in på bloggen ;) 30 nya som kikade in och över 100 extra sidvisningar.. Välkomna!

 


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad Du är duktig mitt lilla hjärta! Snart är första året slut!
I love U min lilla Gullvippa! STJÄRNSTOPP! ❤❤❤

2013-05-14 @ 01:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0