Lillpappsen

Haha hittade den här bilden på fb på pappa när han var ung.. Vilken skönhet ;) Det syns tydligt på det här kortet att killar blir snyggare med åren!

Min världens bästa fina pappa. Det finns ingen bättre. Han ringer oss 4 barn VARJE dag för att kolla hur det är med oss. Han ställer alltid upp, hjälper alltid till och finns alltid där oavsett vad. Inte alla som haft sån tur..

Dessutom har jag en lite rolig historia om honom. Jag och en kompis satt på brända på torget för någon somnar sedan, när dom byggde om torget, och mös. Så säger hon plötsligt: "Men guu vilken snygg karl!! Kolla!!" Stämningen när jag berättade att det var min kära far blev lite stel :p visst att man kan skoja om det men hon hade verkligen ingen aning och skämdes som tusan!

Jag är på lunch nu iaf. Slutar om några timmar. Det har gått bra idag, älskar att öppna!

Nu ska jag hugga in på matlådan som jag själv gjort.. 2 bonuspoäng till mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0