Just now

Det har varit full fart från morgon till kväll så bloggen har inte hunnits med. Jag har jobbat och så har kära syster varit hemma så vi har umgåtts massor! Igår såg vi bästa filmen på länge, herregud vad bra den var!! "Safe haven" hette den och jag rekommenderar den som tusan. SE DEN! Den var spännande, sorglig, rolig, glad och ledsam på samma gång. Näästan så att The notebook kan slänga sig i väggen ;)

Jag är visst gräsänka eller vad det nu heter från idag tills på söndag kväll! Han jobbar tills imorgon och sen är han bortrest och nördar resten av veckan. Jag som har blivit sån fjant och är rädd för allt. Hur ska jag klara mig så länge utan min stora starka björn?

Till middag blev det chips och popcorn. Inte särskilt nyttigt men gott! Nu ska jag bada, titta på film, somna i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0