God morgon!

Jag älskar vårat nya område. Man vaknar av fågelkvitter istället för brummande bussar varje morgon som vi gjorde på kaserngatan. Vi har ju egentligen bara flyttat några hundra meter bort och ändå gör det så mycket!

Idag är det föreläsning 9-12 och sen jobb 13-20.15.. Börjar känna stressen för tentan som är på måndag men jag får sitta hela dagen imorgon och på fredag + helgen! Det skulle vara så skönt att vara klar med fastighetsrätten innan sommaren.. På lördag ska jag dock ta ledigt från pluggandet ett tag för då har älskling årets premiärmatch i amerikansk fotboll på Nynäs kl 16. Kom och titta vettja :)

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag ser att du är flitig, både med jobb och plugg. Var rädd om dig o lycka till o kram.

2013-05-08 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0