Friday I'm in love

Oj vad lång dagen blir när man går upp vid 4.. Vi började med frukost på ikea när vi kom till köpis, och ett antal timmar senare och kronor fattigare åkte vi hem. Mamma kom till mig, vi var och grattade Rickard (inte mitt ex utan min kompis boyfriend, en av de 3 musketörerna) och så fick vi gott fika. Sen hämtade vi upp amanda och så har vi cyklat runt och njutit av fina vädret, lagat god middag, PRATAT och nu har vi precis ätit efterrätt och slog igång pearl harbor. Dom ser ganska trötta ut här bredvid mig så jag antar att jag får se filmen själv. Konstigt att jag inte har däckat? 3 timmars sömn inatt liksom..

God natt bästa fredag! Så fin familj jag har.

(Oj det blev visst bara matbilder idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0