Too late

För första gången i mitt liv kom jag för sent till jobbet igår!! Jag hade helt missat att det var jag som skulle öppna, och eftersom man alltid är själv på morgonen ställde det till lite.. Men bästa Maria från Vero öppnade (lite sent men tur att det löste sig) och jag var där 11.16! Slapp bötern gjorde vi också på x antal tusen.. Det blev bra ändå och jag tror inte någon utom vi märkte att det var strul :) Då kan jag pricka av "komma för sent till jobbet" på livets att-göra-lista. Ska det vara så ska det vara på riktigt ;)

Det roligaste var att vi satt och diskuterade här hemma i lördags kväll att jag inte förstår hur folk kan komma sent jämt och missa viktiga saker. Det är väl bara att se till vara klar 10 minuter innan man brukar så löser det sig. Och ha en almanacka där alla viktiga tider står! Andreas fick sig ett gott skratt i bilen när jag som var stöddigast under diskussionen gjorde raka motsatsen mot för vad jag sa, redan dagen efter!

Idag är sista pluggdagen på första året. Imorgon är sista tentan innan "sommarlovet". Skönt? Yupp! Gu vad fort tiden har gått.

En bild på mig och Elliot igår. Jag hade så skitigt hår så jag skäms och hårsprayen gjorde inte saken bättre. Tur att det ser värre ut på kortet än vad det gjorde i verkligheten. Snart har vi toa och dusch här hemma igen. Underbart!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0