Mamis altan

Mammas altan är så himla mysig. De har en säng där ute och här ligger jag nu och lyssnar på spöregnet.. Gubben är hemma hos oss och gör klart det sista i badrummet. Äntligen!! Däremot kom han och klampade in igår när jag sprang runt i trosor så då blev jag måttligt less på honom. Inte knackade eller ringde på så jag trodde det var Andreas som kom hem och brydde mig därför inte om att klä på mig! Dåligt. De gjorde ju klart all kakling och sånt på 2 veckor, sen har de inte varit där på typ lika lång tid nu trots att det var lite smågrejer kvar som lister och måla taket. Sen bara kom de en dag så jag var inte det minsta beredd.

Jaja. Nu är jag iaf i Häsen och slöar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0