Stugan ❤

Ni förstår inte hur mycket jag njuter. Bara att vara ledig endel under sommaren för första gången på 5 år är ju underbart.. Sen att vara i stugan med fin familj, ha min andra hälft-syster hemma, prata och diskutera saker och faktiskt känna att det ger något, äta gott, göra vad man känner för.. De senaste dagarna har gjort så himla mycket för mig och jag har verkligen insett vissa saker.. But what does'nt kill you makes you stronger!

Här är några bilder från dagen.. Vi har kört plankan-tävling, varit till Järbo på loppis, ätit falafel och världens godaste efterrätt, hängt på stranden och njutit av allt fint som är här runt omkring, spelat ett antal rundor skipbo, fått besök, umgåtts, pratat i timmar..

Hoppas på fint väder imorgon. Nu ska jag försöka sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0