Sommar!!

Både rolig och jobbig dag.. Däremot är det ingen tvekan om att det är sommarens finaste dag! Utomlandskänsla! Hela dagen har spenderats på stranden med massa sol och bad. Vi blir kvar här hos mormor och morfar inatt. Finaste paret! Jag önskar att jag också är så lycklig och kär när jag är lika gammal som dom.
"... Ibland är vi tyst i en dag om vi inte orkar med varandra riktigt, men då frågar jag bara dagen efter: vad tänkte du på igår?" Svarade mormor på min fråga om dom tjafsar någon gång.

Nu sover både Josefin och Johannes här bredvid mig. Tänk att det kan vara så varmt här på stranden trots att klockan snart är 19.


Kommentarer
Postat av: mormor

jobbig????

2013-07-09 @ 21:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0