Igår..

Igår var det inventering som gällde 7-20 med brudarna på Vila. Hjärtat kom förbi med chips och godis till oss så dagen gick fort :) Vi blev klar lite tidigare så när jag kom hem byggde vi ihop en byrå, handlade och sen åkte vi till Harnäs och åt där. Vi hade tänkt köpa med oss pizza men allt hann stänga innan vi var klara så MAX fick det bli fast jag är så himla trött på det.. Jag fick jättefina presenter av Amanda och Mattias.. Mysig sista kväll som 22 år :)

Och inatt har det hänt något historiskt! Jag fick ett dubbeltäcke av älskling i födelsedagspresent igår och det var det bästa!! Han har varit emot det för han vill vara ifred under sitt täcke när han sover, haha, men nu efter 3 år bjuds det till minsann ;). Tack bästa! Jag har sovit som en prinsessa (och han som en svettig liten instängd stackars groda). Jag är så himla frysen på nätterna men till och med jag var svettig inatt under jätteduntäcket, det här kallar jag kärlek från hans sida ;).. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0