Se där ja!

Ibland är det ju riktigt roligt att städa.. Jag brukar alltid hitta något skoj när jag väl tar tag i städning och rensning. Jag är nämligen ganska duktig på att lägga saker på smarta ställen men såklart är jag också duktig på att glömma var det där smarta stället var..

Idag har det varit full fart. Seminarie, visning, packning, hälsa på syskonen, packa ännu mer! Haaaarregud vad grejer man har! Synd att det inte funkar att lägga in smilyes för du skulle jag lagt in den där bekymrade med en svettdroppe i pannan som finns i iPhone ni vet? Den stämmer bra in på mig just nu ;)


Kommentarer
Postat av: minimusch

Ååh, nu kom jag på.. Det var ju där jag la det där... Äntligen, vad skönt!! ;)

2013-02-21 @ 18:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0