Saturday night live

Jag kommer sakna den här lägenheten.. I över ett år har jag velat flytta men nu när den är såld känns det lite konstigt, men skönt!

Jag bara myser ikväll i min ensamhet. Jag har ätit varma mackor med svampstuvning och chirre med dirre.. Jag har tittat på den nya filmen Flight som var väldigt bra och nu tittar jag på P.S I love you. Jag har nog sett den 20 gånger men den är så himla bra och sorglig så jag kan inte låta bli att se den igen.

Dessutom har jag sagt hej då till Christian Grey nu.. Det var tråkigt, jag rekommenderar er verkligen att läsa Fifty Shades-böckerna! Jag önskade att det fanns en till.. Jag förstår varför de är så omtalade.

Hoppas ni har en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0