Föreläsning

Jag tillbringar denna underbara vårdag i skolan.. Jag var här 9 imorse men insåg när jag kom hit att jag tittat på fel veckas schema och att det var föreläsning 13-16 idag så det var bara att åka hem igen. Vi åkte iväg med massa sopor, packade ytterligare 10 kartonger och åkte iväg med dom till förrådet. Vi har packat hur mycket som helst men det värsta är att det är massor kvar ändå. Imorgon ska allt "småskit" vara tömt, på onsdag tar vi alla möbler och på torsdag kör vi städningen.. Det blir nog bra det här ;)

Våran föreläsare är utbildad advokat, kan hela lagboken nästan utantill, otroligt kunnig och här kommer det som gör det hela väldigt imponerande; han är blind! Jag som har svårt att lära det här med alla sinnen påslagna till och med :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0