Fix och trix

Alltså helt seriöst.. det är inte okej att ha sån här träningsvärk!! Jag kände direkt efter våran rensning uppe på vinden i torsdags att det här kommer göra ont, men så här ont..? Visserligen ligger vinden på 5:e våningen och vi bor på första så det blev ju en hel del spring upp och ner med kartonger hela dagen, men det fick mig ändå att inse hur otroligt otränad jag är. Imorse när jag slängde ner benen från sängkanten höll mina vader typ på att dö, så illa är det.. Jag stapplar fram som en 90 årig tant! Jaja, nog om det..

Jag har fixat ett par silverljusstakar idag som vi hittade uppe på vinden men var alldeles fula.. Hur lätt som helst. Folie, bakpulver och hett vatten och så vips glänser dom igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0