Älskling 27

Igår var det födelsedagsfirande för hela slanten.. Jag gav födelsedagsbarnet frukost på sängen och sen kl 11 åkte vi och hämtade Amanda och sen iväg på äventyr. Andreas visste inte vad vi skulle hitta på så det var kul! 2 timmar senare var vi framme i Sthlm.. Vi åt lunch och sen åkte vi till Djurgården för att gå på Cosmonova och Naturhistoriska riksmuseet. Vi blev kvar där några timmar och kikade runt. Jag har bara varit på Cosmonova en gång tidigare när jag var typ 10 år och trodde att det häftiga liksom skulle ha försvunnit med åldern, men icke.. Shit vad coolt det är i den där stora biografen i hela taket!! Andreas hade inte ens varit där och även han var imponerad.

När vi var nöjda där åkte vi in till stan och satt på "Café 60" i över 3 timmar och pratade och skrattade.

Sen skickade vi iväg Andreas till Sats alldeles där Josefin bor på Odenplan medan vi lagade födelsedagsmiddag.. Pontus kom också och joinade lite senare. Sen sov vi kvar där alla fem i Josefins lilla etta, haha! Men mysigt som tusan har vi haft det. Jag älskar Stockholm!

Vi åkte hemåt på eftermiddagen idag och jag har hunnit till skolan en sväng.. Vi får se vad kvällen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0