Mys med Sven

Efter tentan blev det mys all night. Mina bästisar ringde och sa att jag var tvungen och gå in på visitgavle för att bocken brann.. När jag kommer in på bockens kamera ser jag dom stå där och vinka till mig, vilka drygskallar ;) ingen brand där inte.

Sen kom dom hit och vi hade idolmys med mina nybakta lussebullar! 



När idol var slut fick vi något ryck och åkte till Hemlingbybacken och åkte pulka och bob all night. Fy tusan vad kul vi hade!! Helt slut var jag när jag kom hem. Sånt där kommer man nog aldrig växa ifrån, även om man inte har lika mycket energi som för 10 år sedan. 




Ikväll blir det party med några klassisar. Trevligt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0