Livet-bloggen 1-0

Blogg då.. Hur kul är det nu för tiden? Inte särskilt. 

I fredags fm åkte vi till Norrköping till svärfar och kom hem därifrån nu ikväll efter ett litet stopp i Tierp för att titta på J20-Tierp (träningsmatch). Vi åkte hem efter andra för att jag varit förkyld och febrig i flera dagar, ville inte bli kall i onödan. 

Imorgon åker vi till Småland. Många mil på få dagar men det ska bli otroligt mysigt att komma ner till min andra-familj och fira nyår som på den gamla goda tiden. 

Plugghögen växer men det är så värt att vara ledig lite under jul och nyår och stressa lite innan och efter istället. Dessutom har jag ju jobbat några dagar så helt slö har jag inte varit. 

Jag har inte knäppt några kort sedan jul visst. Det får bli ett random kort från kvällen innan julafton med bästa! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0