Ooops..?

Appen för att blogga har inte funkat på flera dagar, och datorn är ju historia att blogga ifrån numera (förutom för dig mormor som är jätteduktig som bloggar över huvud taget).. Jag har mest bara jobbat och gått i skola så ni har inte missat så mycket i mitt liv. Bion Oblivion kan jag ju tala om att var jättebra!
 
 
 
 
Igår efter att jag stängt igen butiken åkte jag in till stan och åt på Terassen med Fia, Rickard och Tonny. Jag sov kvar hos Fia och Rickard men vaknar halv 6 av att jag hör Fia spy från badrummet. Det var bara att klä på sig och åka hem och hoppas innerligt på att det var maten från igår som var dålig och att det inte är riktig magsjuka.. Time will tell..
 
 
Jag jobbar 12-18.15 idag så jag har bunkrat upp med vitpepparkorn och handsprit.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Är det historia att blogga!!!??? När man äntligen lärt sig. Jag struntar i det o bloggar de dagar jag vill. För din skull Eve <3

2013-04-13 @ 11:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0