Fransförlängning

Igår var jag och blev fin igen för andra gången och jag är lika nöjd fortfarande. Så himla skönt att vakna på morgonen och slippa sminka sig.. Idag fick jag dock köra på med lite ögonskugga för jag är ganska röd i ögonen första dagarna efter jag gjort fransarna för att min hud och mina ögon är så himla känslig. Allt för att försöka förvilla det även om det inte hjälper. Normalt blir man inte röd alls men självklart ska jag vara lite annorlunda. Jag ser ut som en vampyr fast med sjukt snygga fransar ;) Imorn lägger sig det röda. Tack Mirris för hjälpen.

Idag blir det skola all day. Föreläsningar 9-16 och sen grupparbete efter det. Jag som har sovit så dåligt inatt kommer vara helt slut ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0